lördag 21 mars 2009

Marsvin...


Kan mycket väl vara ett resultat av blodbrist, järnbrist, lågt blodtryck & (new symtom!) blodsockerfall/lågt blodsocker men... marsvin är ju fantasiskt söta djur! Vore trevligt att ha ett som husdjur (lägenhetsdjur)... Tål att tänkas över.

Kollar på barnfilm och får sånna FANTASTISKA ideér! Bedtime Stories... ungefär på den nivån jag befinner mig på för tillfället. "Migration och Integration" litteraturen (6 hp) känns far faaaar away från mitt icke-logiska och trassliga tankeverksamhet... Tjing.

3 kommentarer:

ZuprMom sa...

Jaaaa - skaffa ett marsvin, men bara om du har någon som kan se efter den när du ska hem till staaaan.

De är hur söta som helst, har själv haft två!

Oi oi ooooiiiiii!

Anonym sa...

Åhå ett marsvin, det vore ju allt nåt! Nyaste Desperate är braaa! Har bara sett några minuter, men det verkar bli spännande! Och jag ska njuta av ledigheten i veckan. Jag ska ta långa promenader, strosa på stan och hoppas på finväder! Kram kram :) /Lillsys

Anonym sa...

Best of 2009 -so far del 5. Syster kommer och hälsar på under påskhelgen, det ska bli jättekul!

/Lilsys haha ;)