tisdag 10 februari 2009

Best of 2009 - so far... del 3


Har efter mycket funderande köpt mig en ny kamera, se hur den glänser!! Mycket pengar - poff - men jag räknar med att den lilla klimpen kommer att skänka glädje & berika mitt liv såpass att det är vääääärt det!

Såg förövrigt Anna T i helgen, vilket var faantastiskt! Dock blir det lite väl platt ibland, det låter lite väl mycket som på skiva. Hur nu det kan vara dåligt? Hm, men vissa låtar gav chills av välbehag & på det stora hela var det en underbar kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt med ny kamera! Jag ställer dock inte upp på kort frivilligt;) Haha, hoppas vi ses snart:)
Kram syrran

ZuprMom sa...

Är det samma lika vi har? Eller saftade du på och shoppade den fläskigare modellen? *ler*

Anonym sa...

Uppdateringar, uppdateringar, min vän. Det var länge sen sist och vi saknar dina inlägg
i verkligheten! /The Depsidoo